Saturday 31 December 2011

happy new year!

hoho..today da 31 disember 2011..thats mean today is the last day for 2011..tomorrow will start a new year..2012..hurmmm..mesti ramai yang tak sabar menunggu kan untuk masuk nya tahun baru..masing-masing dengan azam baru itu ini..tapi ramai juga yang lupa tentang azam lama yang masih belum tercapai..and ramai juga yang lupa 1 muharram dari lupa tentang 1 januari..semua sibuk nak celebrate new year dengan macam-macam aktiviti..harap tidak berlebihan..haish aku neh..cakap je pandai kan..sendiri pun tak buat semua tue..heee..sebab tue aku tulis semua neh..untuk diri sendiri sebenar nya..so azam aku untuk new year neh..aku nak berubah dari yang tak elok kepada yang baik..terus mencuba untuk stop smoking..terus mencuba supaya tak tinggal solat lagi..jaga si dia dengan sebaik mungkin..and macam-macam lagi..terutama mencapai azam lama yang masih tak kesampaian..so di kesempatan neh..aku nak ucapkan HAPPY NEW YEAR to all..start new year with smile.. :)

No comments:

Post a Comment