Friday, 13 January 2012

bila lelaki memasak!

masak?siapa yang memasak..aku la..siapa lagi..hahaha..korang tahu kan jemput-jemput tue ape?..sejenis cekodok yang sedap dimakan panas-panas ketika waktu petang terutama ketika perut lapar and hari hujan..haha..mak korang pown mesti selalu masak kan kalau petang-petang..hehe..last sem hari tue aku ade masak benda tue sebab nak tengok bola..haha..sekejap da habis kot..rupa nya budak-budak rumah aku minat jemput-jemput aku masak..haha..then new sem nie..ada permintaan suruh aku buat lagi..amboi..da rindu la tue..hehe..sedap sangat ke..aku rasa biase je..hehe..aku masak pun main hentam je..ape yang ade kat dapur tue aku masukkan..hehe..asal kan ade benda aku nak makan..sekali tak cukup da..hehe..nie la antara pix yang sempat aku and budak nie snap masa aku buat benda tue..nak rasa jemput-jemput aku?hahaha.. :P




nie la resepi aku!hehe

proses menggoreng! ^^


 done!


 real chef! ^_^

 my assistant : tong <berbaju hitm+kelabu>
penyebok : jiwa <berbaju coklat>haha

 belum sempat sejuk and letak dalam pinggan da tinggal nie je..
aku pun tak rase lagi.. =,=

hehe..tue la sikit pix masa kitorang masak hari tue..kejap je da habis..hehehe..jangan jeles sebab saya masak sedap.. :P

no idea!

hehehe..lme da xupdate blog..pnye la mls..hehe..nk ikot kn skang pown mls..tgok la cre aq mnulis..main sinkof je..xmcm post2 yg sbelum nie..plus nan idea xde lg..hehe..tp disebbkn kbosanan yg amt..update la blog neh..hehe..td aq bkak si dia pnye blog..amboi..new design laaa..dri pink da bertukar biru skang..and header dye smurfs..tawu napew dye ltak smurfs tue..sbb dye pggil aq smurfs..huh.,.ske2 dye je kn..ehek..xpe..biakn dye..tggu la nseb dye nnt..hehe..da la dgel glew..mggu neh dye asek skit je..rsau sgt..sruh mkn ubt xnk..huh..dgel yg amt..tp kdgelan dye yg mmbuatkn aq mkin mrindui dye..hehehe..syg dye sgt2 ok..jgn sape2 nk amek dye dri aq..hehehe..undrstand!hehe..dlm dye hppy nan aq..bini aq yg num2 si JCU7031 tue bermslh plawk..tah mrajok napew..nk sruh lay da lay..tp now mkin trok la rajuk dye..haish..runsing pale aq.. :( ..k la..no idea nk mnulis..salam..