Friday, 13 January 2012

bila lelaki memasak!

masak?siapa yang memasak..aku la..siapa lagi..hahaha..korang tahu kan jemput-jemput tue ape?..sejenis cekodok yang sedap dimakan panas-panas ketika waktu petang terutama ketika perut lapar and hari hujan..haha..mak korang pown mesti selalu masak kan kalau petang-petang..hehe..last sem hari tue aku ade masak benda tue sebab nak tengok bola..haha..sekejap da habis kot..rupa nya budak-budak rumah aku minat jemput-jemput aku masak..haha..then new sem nie..ada permintaan suruh aku buat lagi..amboi..da rindu la tue..hehe..sedap sangat ke..aku rasa biase je..hehe..aku masak pun main hentam je..ape yang ade kat dapur tue aku masukkan..hehe..asal kan ade benda aku nak makan..sekali tak cukup da..hehe..nie la antara pix yang sempat aku and budak nie snap masa aku buat benda tue..nak rasa jemput-jemput aku?hahaha.. :P




nie la resepi aku!hehe

proses menggoreng! ^^


 done!


 real chef! ^_^

 my assistant : tong <berbaju hitm+kelabu>
penyebok : jiwa <berbaju coklat>haha

 belum sempat sejuk and letak dalam pinggan da tinggal nie je..
aku pun tak rase lagi.. =,=

hehe..tue la sikit pix masa kitorang masak hari tue..kejap je da habis..hehehe..jangan jeles sebab saya masak sedap.. :P

No comments:

Post a Comment