Friday 30 September 2011

untuk sahabat




ok .. tadi on twitter .. saja tweet dengan budak kelas .. then diorang cakap aku ni pemarah , buat serabut kepala diorang .. buat diorang tertekan .. hurmm .. aku pemarah ke ?? aku menyusah kan ke ?? aku minta maaf pada semua yang kenal aku andai aku da banyak mengguris hati korang semua .. yela .. aku ni banyak kelemahan .. memang tiada manusia sempurna dalam dunia ni .. tapi aku ni terlalu banyak kelemahan .. maybe aku bukan kawan yang korang cari .. bukan kawan yang sentiasa ada bersama korang .. bukan kawan yang korang ingat .. cuma aku nak korang tahu aku kawan yang sayangkan kawan-kawan .. seorang yang akan anggap korang kawan sampai mati bila korang kawan dengan aku .. sebab bagi aku .. sekali aku kawan .. sampai mati orang tu jadi kawan aku .. korang pun tak penah dengar ex-friend right?kalau ex-bf , ex-gf even ex-husband and ex-wife tue da biasa kita dengar .. tapi ex-friend tak penah lagi aku dengar .. so , pada semua kawan-kawan aku .. aku sayangkan korang dan aku rindukan korang .. T_T

ajen&tong
wan,zima,sue&cik syazrin
pada kawan-kawan sekolah aku .. maaf sebab tak dapat masukkan pic korang .. sebab dekat aku da hilang semua pic korang .. maafkan aku ye .. pape pown .. korang yang terbaik bagi aku sebab buat aku rasa bersemangat untuk ke sekolah dulu .. buat aku ceria .. buat aku tak rasa sunyi .. you all the best kawan .. :D

No comments:

Post a Comment