Sunday 11 March 2012

hot fm big jam!

ok..10/3/2012..berlangsung nya HOT FM BIG JAM di dataran syahbandar,kuala terengganu..haha..budak2 rumah aku ajak..ok..aku pun on je sebab da lama tak berjalan and tak pernah pergi konsert pun..peduli pe orang nak cakap apa..hehe..ok..disebab kan first time pergi..so agak excited laaa..hehe..then bila sampai kuala terengganu tu pukul 7 lebih da..cari masjid then solat dulu..after that..terus pergi sana..agak ramai orang..huh..cari makan dulu..sebab lapar sangat..haha..then da siap makan tengok da penuh depan stage..huh..tak boleh jadi nie..kitorang selit2 and lastly dapat la satu tempat yang kitorang nampak stage dengan jelas..tapi orang terengganu tak sporting langsung..tengok konsert macam dengar lagu negaraku kot..tegak je..macam dengar ceramah pun ada..senyap je..haish..kitorang peduli apa..buat haruk laaa..semua mata da tengok..tapi peduli semua tue..and lastly orang2 terengganu follow and suka tengok kitorang..haha..first time aku tengok ella secara live..cantik doe dia..fara fauzana plawk..pandang tepat kat aku and geng2 aku..err..fafau sangat cantik..dia lambai kat kitorang..alolo..sangat sweet..hahaha..jeles nanti bini aku si princess I tue..da la dia geram kat aku..sebab aku tak mesej dia..hehe..da syok tengok konsert..kitorang da macam pergi gig da..seriously puas hati..last artis xpdc..mail nyanyi beb..fall in love with his voice..memang rockers la beb..aku plawk memang stok2 lagu lama yang aku layan..memang feeling la kan..sampai hilang suara nyanyi sama2..lagu spider,lagu ella and lagu xpdc..artis2 lain macam nidji,black and lain2 aku kurang sikit..tapi layan muzik dia je..even tak follow nyanyi..tapi badan tetap goyang..haha..panas gila..tapi enjoy beb..puas hati..cuma terkilan sebab tak dapat tengok zamani slam and amir uk's..diorang wat show petang..takpe..nie pun da puas..hehe..gambar2 nanti ea aku upload..ok..kbai.. :)

No comments:

Post a Comment