Wednesday 3 April 2013

scared

assalamualaikum..hye readers..apa khabar semua?harap you all dalam keadaan yang sihat walafiat..tengah duk mengelamun sorang2..then i got an idea untuk menulis malam neh..so tak perlu la mukadimah panjang2..kita terus ke cerita nya okay.. :)

okay..takut?apa yang aku takut kan ni..hurmm..actually aku takut untuk jatuh cinta lagi..for the first time..aku single untuk satu tempoh waktu yang agak lama..sebab nya aku takut untuk kehilangan lagi..selepas perpisahan aku dengan dia..aku lebih banyak berdiam diri..aku takut untuk sayang orang lagi..sebab aku tak nak lukakan hati orang lagi..tak nak menyusahkan orang lagi..sebelum ni pun, kalau ada apa2 masalah..aku la punca nya..even sometime bukan salah aku..aku tetap dipersalahkan..tapi aku redha dan terima..sebab aku sedar, maybe berpunca dari kelemahan aku gak..so sebab tu..aku jadi takut untuk sayang orang..even sayang pun..aku akan simpan je..aku takut nak luah kan..sebab aku tak nak perkara yang sama berulang..da la aku ni tak pandai nak jaga hati orang..malang betul siapa yang dapat aku..

but baru2 ni..aku dah jatuh hati pada seseorang..dan terus terang aku cakap..aku sayangkan dia..but in the same time..aku takut untuk sayang dia..aku da pun berterus terang pada dia..sama ada dia terima or tak..itu terpulang la..aku faham kalau dia tak terima pun..sebab aku sedar aku ni insan yang punyai berjuta kelemahan..aku akan terima kalau dia tak terima aku..sebab aku tak boleh nak paksa dia untuk sayangkan aku..she deserve better a man better than me..aku cuma boleh berdoa agar dia bahagia dan gembira dengan orang yang dia sayang.. :)

apa2 pun..aku akan tetap tersenyum biar terpaksa dan buat semua orang happy selagi aku mampu dan dalam masa yang sama..hati aku menangis..sebab aku akan puas bila tengok kawan2 aku, orang yang aku sayang happy dan bahagia..cukup la sekadar menumpang kegembiraan orang lain..sebab aku yakin..Allah akan sentiasa ada dengan aku..semoga kau berbahagia sayang..akan ku doakan mu dari jauh.. ^_^

1 comment:

  1. no need to scared mr.Ar....... Allah dah ciptakan hambaNya bepasang-pasangan...just we don't know whose our jodoh... =)

    ReplyDelete