Sunday 31 March 2013

negative thinking

assalamualaikum readers..after satu tempoh yang amat lama aku tak update post..now malam ni terasa seperti ingin menulis..da baca kan tajuk post kali ni negative thinking..post ni sebenar nya tentang satu dari beribu kelemahan pada diri aku ni..honestly aku cakap..aku seorang yang selalu cepat fikir negatif..senang sangat down..aku cepat sangat sensitif..silap cakap sikit je..aku akan sentap..time aku tulis post ni pun aku dalam keadaan yang tengah emo..tak tahu kenapa..maybe sebab aku rasa aku tak layak untuk dia..dia layan aku dengan baik..tapi aku tak pernah hargai..sebenar nya aku berubah jadi camni sebab kisah silam aku..selepas beberapa kehilangan orang yang aku sayang..aku jadi seorang yang boleh dikatakan 'loser'..mudah down..and aku akan selalu salahkan diri aku..sebab aku tahu..aku kehilangan orang2 yang aku sayang disebab kan diatas kesilapan aku sendiri..terus terang aku bukan jenis yang tahu jaga hati orang..bukan jenis yang tahu hargai hati seseorang..so pada sesiapa yang ingin sayangkan diri aku ni..better korang fikir baik2 dulu..sebab aku tak nak korang menyesal kemudian hari nanti..okay la..cukup la setakat ni aku rasa..tulis panjang2 nanti..korang plak yang menyampah nak baca..haha..semoga bertemu lagi nanti kita ya..

aku bukan yang terbaik untuk sesiapa..aku cuma insan biasa yang mempunyai beribu kelemahan..aku memohon sejuta kemaafan pada semua orang andai aku pernah melukakan atau menyakitkan korang semua.. :'(






sincerely , me