Saturday 2 March 2013

I'm back





Assalamualaikum..

Setelah sekian lama menyepi dari dunia blog..kini aku kembali..fuhhh..tiup segala habuk kat blog neh dulu..haha..first of all..aku nak berterima kasih yg tak terhingga pada Nur Fathihah binti Hassan kerana telah membantu mendesign balik blog aku neh..nice job cik Teha..hehe..lama sangat tak berblogging neh..sampai nak edit apa semua pun tak reti..nasib baik cik Teha dengan sukarela menawarkan diri untuk membantu design balik blog neh..ikut hati memang nak biar je..hahaha..thanks again.. :)

Now nak story tentang apa yg berlaku hari ni..haaa..pagi tadi..semua student semester 5 dan semester 6 terlibat dengan Larian Amal Politeknik Kasih..nama pelik semacam je kan..hahaha..nama je larian amal..padahal masing2 berjalan je..dengan kaki terkehel aku pergi gak..haha..even panas tapi agak seronok melayan kepala masing-2..itu antara event-2 terakhir aku di poli ni..sebab lepas ni aku praktikal da..so tak balik poli da..gonna miss all moment here when I graduate in future..okay la..tak nak cerita panjang..kang makin aku merepek..so biar gambar yang berbicara.. :)



actually we forced to do..haha.. XD


                                                                                       orang gotong-royong kami relax..haha






maafla ye jika post ini membosankan..maklum la..da lama tak menulis.. :)


No comments:

Post a Comment