Saturday 19 November 2011

cant wait..!!

hehe..tak sabar menunggu 24/11..ada apa dengan tarikh tu?haish..tu la tarikh untuk aku pulang bercuti di kampung..yahoo..cuti..even cuti tak lama..tapi jadi laaa..hehe..tak sabar rasanya..hanya tinggal 3 paper yang menjadi pemisah untuk aku balik..kalau tak hari ni aku da balik..hehe..nak jumpa family aku..nak jumpa si bucux tu..rindu kat semua..kat kawan-kawan lagi..haish..sabar abhar..tak lama da..hehe..nanti bila sampai rumah..mesti si danial tu tunggu aku turun motor kat depan pintu..bila aku nak masuk jewp mesti dia akan bagi aku hug..hehe..rindu danial la..hehe..then mesti ibu bebel kat aku bila salam ibu sebab bau rokok@bucux..hehe..sorry ibu..tahu ibu tak suka..but i had try to stop..but i cant..i'm sorry..love you momz..you are the greatest mom in the world..hehe..keesokan nya mesti la nak jumpa budak degil sorang tue..nak breakfast dengan dia..hehe..sweet la sayang..love you much more..muahhh..hehe..tak sabar betul nak balik..

p/s:nie la dia budak yang tak reti sabar nak balik..padahal ada paper lagi..haish..hihi.. :P

No comments:

Post a Comment