Thursday 3 November 2011

proud with myself

gebang kan tajuk post aku kali ni..hehe..bukan nak bangga diri..cuma aku memang rasa bangga sangat malam ni dengan diri aku..semuanya kerana malam ni aku berjaya menyiapkan assignment fluid mechanic dengan usaha sendiri serta tunjuk ajar dari kawan aku (panjang)..mesti korang fikir benda ni pun nak bangga..aku bangga sebab subjek ni merupakan subjek killer semester ni..aku tak faham apa dari bab satu..entah apa yang lec tu ajar pun aku tak tahu..tak boleh masuk langsung..selama apa-apa kerja,kuiz ke,test ke apa semua..yang aku tahu meniru..selalu nya..da tengok buku and nota pun aku still tak boleh jawab..tapi malam ni tiba-tiba ada satu semangat dalam diri aku untuk usaha sendiri..bertanya mana yang aku tak faham..bangga sangat dengan perubahan yang berlaku dalam diri aku..even sikit..good job NUR ABHAR..hihi..teruskan berusaha..korang semua sokong la aku ea supaya terus ada semangat macam malam ni.. :)

No comments:

Post a Comment