Tuesday 22 November 2011

two days only !

firstly..aku nak ucap tahniah kepada semua pemain bolasepak negara yang berjaya merangkul pingat emas di sukan sea semalam..korang yang terbaik..memang happy sebab indon kalah...hihi..aku dengan dia bukan main suka semalam..hehe..ok now kite balik pada tajuk..apa yang tinggal dua hari?haha..hanya tinggal dua hari sebelum aku meninggalkan dungun yang membosankan ni..apa yang jadi pemisah ialah dua paper lagi..paper plastic technology and thermodynamic..dua-dua paper tu esok..but aku kena balik khamis sebab tunggu kawan aku habis paper..hehe..tak sabar..rindu kat semua..lagi-lagi kat family and my love..heeee..love you all so much..

p/s to my dear : yunx..tadi bie baca blog sayang..you said you feel moody sebab jeles..apa bie da buat sayang?takmo la moody..you know right..only you in my life.. :)

No comments:

Post a Comment